Točka
Kako smo uspjeli od dječje izjave: "Ja ne znam crtati" doći do ponosne i sretne izjave: "Vidi kako mi je dobro ispalo!"
Svi mi imamo neku kreativnu stranu skrivenu u sebi, koja samo čeka da se otkrije.
To je Vashti naučila u poznatoj slikovnici Petera H. Reynoldsa "The Dot". Na početku, Vashti vjeruje da ne zna crtati. Njezina učiteljica ju ohrabruje da ostavi svoj trag na papiru te vidi gdje će ju to odvesti... Vashti nacrta jednostavnu točku, a učiteljica ju zamoli da potpše svoj rad. Kada je Vashti vidjela svoju točku uokvirenu u zlatni okvir iznad učiteljičinog stola, bila je motivirana napraviti još bolju točku. Raslo joj je samopouzdanje i shvatila je da je duboko u sebi "kreativni umjetnik".
Točka
Čitanje priče "The Dot" Richarda H. Reynoldsa izazvala je veliki interes kod djece. Mnogi od njih poistovjetili su se s djevojčicom Vashti koja "nije znala crtati", te su se ohrabrili istražiti svoju kreativnu stranu.
Već su mnogi diljem svijeta inspirirani slikovnicom, ovu priču počeli koristiti kako bi kod djece poticali kreativnost i jačali samopouzdanje.
Nakon čitanja priče, uz prijevod smo pogledali priču i na laptopu... zadatak djeci je bio nacrtati točku. "Naša Vashti" je odmah rekao "Ja ne znam crtati"... Uz malo motivacije prva točka je bila nacrtana... Bilo je tu svakakvih točki - šarenih, malih, velikih...
Rad na velikom formatu
Djeci su pruženi novi izazovi koji su održali njihovu uključenost. Radom na velikom formatu djeci je omogućena smislena suradnja i međusobna podrška. U aktivnost su se uključila povučenija djeca ali i ona koja "nisu znala crtati".
Postupno su u rad unosili nove ideje i argumentirano iznosili vlastite načine razmišljanja.
A "naša Vashti" se opustio i počeo sudjelovati u svim likovnim aktivnostima...jako mu se svidio rad na velikom formatu...
Izložba dječjih radova
za roditelje

Dječji zanos polako je prelazio i na roditelje.

Svaki novi zajednički rad ponosno je prezentiran svakom roditelju od njegovog djeteta zasebno.

Uživali su u novostečenom samopouzdanju i poticali se međusobno na daljnje razvijanje motiva.
Točkanje se nastavlja...
Kako su djeca bila neumorna i svakodnevno tražila raditi točkice odlučili smo i dalje pratiti njihov interes...i razmišljajući što dalje...inspiraciju smo našli u Australian Aboriginal Art- Aboriginal dot painting.
Dot day

A
što sada...inspirirani pričom "The dot", odlučili smo organizirati Dan točki - Dot day
u odgojnoj skupini, prošetati se vrtićem i pokazati naše majice...